Kostenfrei passendes Callcenter gefunden:
Erfolgreiches Outsourcing einer Marktforschung eines Design-Unternehmen aus Berlin * an ein Callcenter in Duisburg

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Marktforschung

Beim Anfrager handelte es sich um ein Unternehmen, das sich mit Kunst und Mode beschäftigt. Für einen neuen Geschäftszweig, für den nach erfolgreichem Test eine neue Firma gegründet wurde, suchte das Unternehmen langfristig einen professionellen Callcenter-Partner zur Markterhebung.

Scope of work:

The project is a Telephone survey of the lead concierge in 4.914 specified hotels in 40 Countries and 92 citys around the world. The survey requires the answer to 42 questions regarding dining, leisure and entertainment in the city being called. The survey should take between four and six minutes. The survey should either be made in the language of the country being called or alternatively in English. The concierge wollte be asked for a convenient time to complete the survey and must be called back. Should the concierge request to fill out the questionnaire at his convenience than the questionnaire wollte be sent via email. A minimum of 2 reminder emails and one additional call must be made.

The project have three phases:

Phase 1:

Pilot project in Frankfurt, Germany. The concierge in 80 hotels wollte be contacted for the survey. If the results are successful, than we wollte implement phase 2. A 60% response to the survey represents success.

Phase 2: Implementation in Germany. The concierge in 349 hotels in 9 additional citys in Germany wollte be contacted for the survey.

Phase 3: Implementation worldwide. The lead concierge in the remaining 4.485 specified hotels in 39 Countries and 82 citys around the world wollte be contacted for the survey.

Quotation: A quotation should be given for each phase.



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Stadtname aus Datenschutzgründen geändert.
Unseren Service können wir kostenfrei anbieten, da wir uns über die Callcenter finanzieren
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